czwartek, 8 listopada 2012

October

Pochorowałam się wczoraj. Ni ręką, ni nogą ruszyć nie mogłam. Cały dzień w łóżku przeleżałam.
Dziś mi lepiej i mam nadzieję, że już tak zostanie. Mąż wyjechał, zakazał mi sprzątać, tylko leżeć mam jeszcze. A ja tak nie mogę :) Bezczynnie :) Więc coś już tam ogarnęłam, ale za nic więcej się nie biorę.
Zaraz jadę po dziewczynki, jedna u babci, druga w przedszkolu.
A po południu czas na nasze jesienne muzykowanie, aby nie popaść w deszczową melancholię. Mela Koteluk i Brodka żądzą w naszym domu już od dwóch tygodni. Dziewczyny chodzą i śpiewać przestać nie mogą :)

A na zdjęciach zapomniany już październik :)



Joanna

5 komentarzy:

  1. Wspaniały kolaż!!!
    Joasiu zdrówka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy i pozytywny ten październik. Fajny bardzo:)
    Zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny był ten październik.. tęsknimy za nim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, niestety, listopad wpadł w buciorach szybciej niż bysmy chcieli, a piekny pazdziernik odszedl....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...