czwartek, 5 grudnia 2013

Czekamy :)

Jak byłam dzieckiem, to szorowałam tylko buty, stawiałam koło łóżka i Mikołaj przychodził. Pamiętam, jak budziłam się w środku nocy i po ciemku wkładałam ręce do butów i próbowałam odgadnąć co w środku się znajduje. Pamiętam, jak raz myślałam, że dostanę długopisy, a to były mentosy :) Pamiętam to dokładnie :) Co jeszcze było to już nie wiem i nie wiem dlaczego tak dokładnie utkwiły mi w pamięci mentosy :) I pamiętam, i byłam wtedy jeszcze młodsza, jak raz nie mogłam zasnąć i wstałam w nocy i w szafie u rodziców zobaczyłam to, co znalazłam rano przy łóżku w butach. Wtedy jakoś jeszcze nie skumałam o co chodzi, bo o tym że Mikołaj "nie istnieje" dowiedziałam się później, w wieku ośmiu lat. Uff, jak ja mocno płakałam. Zamknęłam się w pokoju i wyjść nie chciałam :)
A dziś  - wierzę mocno w Świętego Mikołaja i przeżywam ten czas oczekiwania razem z dziewczynami :) Oj, ile było dziś pytań, od samego rana "czy przyjdzie, czy to już naprawdę dziś, a czy możemy już iść się kąpać i spać, no bo przecież już ciemno jest, a czy On widzi, że my tu tak sprzątamy, na pewno się uraduje, że u nas tak czysto ....". W zeszłym roku tylko szorowały buty O TAK SZOROWAŁY :). A dziś jeszcze dodatkowo upiekłyśmy ciasteczka, pokroiłyśmy marchewkę i wlałyśmy mleko do kubka :) Wszystko dla Świętego i jego reniferów :) No i buty czyste też czekają :) To jak Mikołaju, przybędziesz ? :)


 I razem z dziewczynami nasz pies czeka :)


I zastanawiam się ile razy obudzą się dziś w nocy :)
Miłej nocy dla Was. Idźcie już spać żeby Go nie przestraszyć :)

8 komentarzy:

  1. Oby noc minęła szybko i zapanowała radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też czeka mleko i ciasteczka. Aj nie mogę się doczekać tego dnia za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie wzrusza widok małych butów przygotowanych na prezenty. To taki powrót do przeszłości, do lat dziecinnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekanie jest bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Was odwiedził :) I ze prezentom nie było końca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie, no nie mógł nas ominąć :) Tylko dziewczyny bardzo się rozczarowały, bo zapomniał zabrać rysunków, które dla Niego przyszykowały :) Ups :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...