piątek, 11 stycznia 2013

Hospitalnie

Niestety. Początek 2013 roku nie okazał się dla mnie zbyt pomyślny. Rozpoczął się moją chorobą, która zakończyła się szybkim powrotem z gór do domu w Pile i pobytem w szpitalu. Jeden antybiotyk, drugi antybiotyk, obecnie trzeci dożylnie, dwa razy dziennie jeszcze do wtorku. Jestem już w domu i nabieram sił, by móc w końcu normalnie funkcjonować. Więc leżę i leżę i nic innego robić nie mogę. Dzieci z moją mamą, mąż już wyjechał.

A gdy opuszczaliśmy góry właśnie wkroczyła piękna zima i mam nadzieję, że poczeka na nasz powrót (mój i dziewczynek).

12 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę! Ciężki to okres, u nas też jakaś epidemia dookoła, pocieszmy się, że jeszcze tylko dwa miesiące z kawałkiem i przyjdzie upragniona wiosna. I oby choróbska trzymały się od tej pory od Was z daleka.

    Ps. Kościółek mój ulubiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, kochana mam nadzieję, że to szybko już minie i wrócisz do zdrowia. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu,jak mi przykro...zdrówka Ci życzę!!! takież to uroki zimowej aury, która ostatnio niczym jesień była!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo zdrówka życzę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej!! to kiepsko zabrzmiało! Zdrowiej i wypoczywaj. Mam nadzieje ze choróbsko szybko minie!! Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrowia. Przeganiaj szybko paskudną chorobę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, to nieźle Cię złożyło. Wysyłam fluidy! Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki kochane. Pomału się regeneruję, na szczęście najgorsze już za mną. Antybiotyk osłabia organizm potwornie, a czeka na mnie jeszcze 7 zastrzyków w lodówce. Ehh, masakra. Bądźcie i Wy zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia w ilościach hurtowych!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia, kuruj się, dużo zdrówka życzymy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o masz... to poważnie.... życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...