poniedziałek, 1 października 2012

Czapy

 Dziś po południu zrobiło się już troszkę chłodniej u nas. I było to okazją na to aby moje dziewczyny założyły nowe czapki, bo już same doczekać się nie mogły kiedy w nich wyjdą. Założyły, ale tylko na chwilkę :)
Czapka nr 1 - dla Majki, tu do poprawki mam kokardę, a robiąc czapkę i kokardę skorzystałam z tutorialu Justyny o tu. Kochana, dziękuję bardzo, bez Twojego DIY nie dałabym rady :)
Czapka nr 2 - dla Idy, wykonana tak jak pierwsza na szydełku :) a włóczka pochodzi z mojego starego swetra, jeszcze z czasów licealnych, który wówczas dla mnie zrobiła moja Mama :)
I nasz dzisiejszy jesienny bukiet - żółte kwiaty z porannego spaceru z Mają, czerwone liście przyniesione przez Idę :)
I muszę to zapisać, bo ciężko mi w to samej uwierzyć :) Mój mąż kupił dziś sobie książkę i właśnie ją czyta. Domin, nie obraź się, że to wpisałam :)
I drugie, byłyśmy dziś z Idą w bibliotece - pierwszy raz :)
I dziękuję za Wasze miłe słowa pod baletowym postem :)
I pozdrawiam nowych podczytujących :)

11 komentarzy:

  1. Czapy świetne, zdolne masz łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Upadku nawet nie wiesz jak się cieszę, że moje wypomina się przydały:) czoło wyszły genialnie, brawo kochana:) dziewczynki wyglądają uroczo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz przydały się bardzo :) Jest też już 3 czapa i pewno będzie więcej :)

      Usuń
  3. Ja zakupiłam sobie tydzień temu szydełko i zielona włóczkę. :-) Ale na razie się przyglądam im. do takich czapek daleeeeko, ale mam nadzieję, ze zdążę, zanim Maluchy skończą 18. ;-)
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością zdążysz, nie jest to takie trudne na jakie wygląda, ja pierwszy raz wzięłam szydełko do rąk 2 miesiące temu :) A teraz to już mi się do rąk prawie przykleiło :)

      Usuń
  4. Naprawde sama zrobilas te czapy? Klaniam sie w pas!

    OdpowiedzUsuń
  5. witam serdecznie :)
    wpadam napisac ze czapy są fantastyczne i wcale sie nie dziwie dziewczynom ze nie mogly sie doczekac by je ubrac-gratuluje talentu :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. CZAPY FANTASTYCZNE:)) a Twoje córeczki są urocze:)
    Pozdrawiam Joasiu:))

    http://nakrancu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...